Autor: 021.rs

Novi Sad
21.11.2013.
16:37 > 11:29
Gradska komisija za nazive delova naseljenih mesta usvojila je predlog da jedna od novih ulica na Adicama ponese ime pokojnog pevača Tome Zdravkovića.
  • Nikola Kitanović

    23.05.2018 13:15
    TA ULICA JE MOJ PRIVATNI PLAC
    Ne znam na koji način je grad doneo takvu odluku, jer to je moj PRIVATNI plac a ne ulica. Valjda je trebalo bar minimum da razgovaraju sa mnom.... Ne znam na čegao ovo liči. Kao što našoj Srbiji otimaju Kosovo, tako i moja država meni ptima plac.
  • Жими

    25.11.2013 12:04
    Сумануто, у граду у ком је улицу пре свега заслужио Чварак па Пајташи Бојанош...
  • Puce Vaga

    25.11.2013 07:59
    @ banacanin, a ne vojvodjanin : Ja vidim da ti i dalje poredis neke Lejdi Gage i narkomanije, kako kazes, sa Balzakom i Sekspirom, ocigledno ne znas za bolje, samo za ekstreme, vazda se ljudi ovde njima vode. Ovaj tamo neki treci prica o okupatorima. Kazem ja lepo, ratni sindrom vlada i dalje, u glavi je problem. Vidite, kultura ne zna za takve imbecilne stavove. Ja ne zelim da recimo da mesam sve te ekstreme sa kulturom, jer oni to nisu. A vi vicite crno/belo, SAD/Rusija, itd. Takvi kao vi i jesu problem svega ovoga. Jedni ce pljuvati i negodovati, a drugi se sabanski udarati ponosno po grudima i milovati brk, dozivljavati pobedu ili poraz, a u stvari ste zrtve tih krajnosti. Jos uvek me niko od vas nije razuverio.
  • Milos

    23.11.2013 23:54
    Bože!
    Poruka za sve ljude koji su bilo šta loše napisali za Tomu u ovim svim jadnim komentarima:

    NIJE BOLEST SVE ŠTO BOLI !!!
  • 22.11.2013 22:38
    Meni se cini da ovim samo gubi Toma Zdravkovic. Cuj, imati ulicu u NS. Koji blam.
  • 22.11.2013 19:16
    sumanuti komentari
    Čitam sve same sumanute komentare. Kakvi Sokrati, Platoni i Aristoteli. A tek gospodin Rudolf Bruči! Bilo bi me sramota da ovi kafanski gnomi prolaze pored table sa njegovim imenom. Pobeda okupatorske kontrakulture gospodo. Očekujmo još gore.
  • Ćevara

    22.11.2013 18:21
    Pitam se ???
    Kad će neko da se seti da ime "Beogradski kej" promeni u "Novosadski kej"????
  • aeročivija

    22.11.2013 15:52
    Aca pre Tome
    Nisam Novosađanin, polak sam Sremac, mlogo volem Tomine pesme, al' mislim da bi, ako nema, prvo jednu ulicu u NS trebalo nazvati po Aleksandru Aci Karadžinu. Nije ni on rođeni Novosađanin, ali je više zadužio noviju vojvođansku muziku od Tome Zdravkovića, pa bi možda trebalo da ima prednost. Ne bih da se ovo shvati kao unošenje razdora, autonomaštvo, i šta ja znam... Samo mislim da Aleksandar u Novom Sadu ima prednost nad Tomom. A to što su ova imena, puka koincidencija :)
  • Danka

    22.11.2013 15:25
    Uf kolkio je samo Danki, Branki, Marija opevao.. Zasluzio je u svakom gradu po ulicu! Nema veselja bez Tominih pesama...
  • Vojvosadjan

    22.11.2013 13:52
    Ludilo,Ludilooooo..
    Neka se pripremi Aco Pejovic..neki sokak bice dovoljno.

    Srecom na prolece idem iz ovog grada i drzave.Vama normalnima zelim svu srecu sa plimom primitivizma i osekom morala.
  • Tratincica

    22.11.2013 12:54
    Za LusiNS
    Neumesno, u pravu ste..zašto bi se u zemlji Srbiji ulice zvale po tuđim velikanima...Slažem se :) Ne kazem da je Toma velikan, ali zasto nekoj bezimenoj ulici ne bi dali naziv? Uostalom,ovo je samo predlog koliko ja vidim....
  • Milojko

    22.11.2013 12:39
    Ma moze sve :)
    Sto se mene tice moze i Hetfild(kad krepa), Ron Dzeremi, Toma, sve je bolje nego ti nazivi Nova, Bezimena... Treba l' i kod nas Guglov automobil da se izgubi?
    U svakom slucaju naziv ulice nece mi nista promeniti cinjenicu da radim za dvae's' 'iljada, to je stvar koja me frustrira, a ne naziv ulice kojom cu proci mozda dva puta u zivotu
  • banacanin, a ne vojvodjanin

    22.11.2013 12:24
    @Lusi
    ti i tvoj muz ste neki veoma fini ljudi... vama je ocigledno ispod casti da slusate Tomu... seljana jel da? fuuuj

    al zato verevatno deca znaju sve o Lejdi Gagi, raznim americkim bendovima, izvodjacima sa tetovazama po celom telu, sa 101 pirsingom i ostaloj narkomaniji

    to je kul
  • Jasta

    22.11.2013 11:26
    Kakve veze Toma ima sa NS? Neka mi kaze neko? Sta je sledece? Ocete bistu slepog guslara umesto Cika Jove? Ovako se unistava i suzbija lokalna istorija i kultura grada. Nemam nista protiv Tome, ali imam protiv imbecila koje ovo smisljaju.
  • мире

    22.11.2013 11:25
    мргуди једни
    Новосађани - људи накриво насађени којима СВЕ смета и који свему нађу ману...
    Да не буде забуне рођени сам Новосађан као и мој отац и деда итд...
    Стварно што вам сад ово смета? Погледајте само колико има улица са именима неких људи за које нико појма нема ко су (Душан Даниловић нпр), па онда улица Партизанских база, Сељачких буна и остале титоисточке небулозе (дајем пример из мог краја)...
    Тома је обележио једно време када је музика била стварана из душе и поредити њега и ове данашње "народњаке" је срамота!
  • Lusi NS

    22.11.2013 09:53
    @Tratincica: ja, moj muž i naša deca, ne znamo nijednu njegovu pesmu.Porediti Šekspira i Balzaka sa njim je blago rečeno neumesno.
  • Lala

    22.11.2013 09:16
    Đta je Toma Zdravković zaslužio da u Novom Sadu dobije ulicu, ništa!!! Niti je odavde, niti je ovde boravio, niti je ovde radio, ničim nije zadužio Novi Sad!!! Za ostale umetnike, novosađane se slažem!
  • Vasilije

    22.11.2013 09:12
    U cudu
    Ja sve citam i mislim to ovi na Limanima trazili da se bude ulica Tome Zdravkovica, kad ono Adice. Pa kako bre Adice, pa ja ne znam nikog da slusa narodnjake na Adicama. Nista valjda ce ulica Tome Zdravkovica da izlazi na Mocartovu ili ajde Shopenovu. Betovenova ce biti bulevar na Adicama koji ce ici u pravcu Jagodine. :)
  • 22.11.2013 09:05
    A ćošak Branke Bežanov?
  • Ćevara

    22.11.2013 08:21
    "Nema šta"
    Ja bih te podržao! Ali ja bi mesto table "Žarka Zrenjanina" meto table "Dotaklo smo dno života!" na zgradu Skupštine grada i na Banovinu!
    Ko razume shvatiće...
  • blue

    22.11.2013 08:11
    STIDITE SE!!!
    TOMA ZDRAVKOVIC! ovo je jako lep predlog, manite se stranačke konotacije i sličnih gluposti..besmisleno je porediti Tomu sa današnjim prolaznim sezonskim pevačima!I mala deca znaju za njega!!!Treba dobro pročešljati istoriju cele Srbije,ne samo Novog Sada i bezimenim ulicama u Veterniku,Adicama i drugim delovima grada dati prave nazive.Ovo je odličan početak, bravo za predlog!!!!
  • -

    22.11.2013 07:33
    @:)
    a ne, dogovorili smo se da ulica laze teleckog treba da promeni ime u 'mala budva'

    zasto onda niste krenuli od nsdjana bate vranesevica ili sube pa tek onda jednoj dali ime tome zdravkovica?

    opet diskriminacija
  • 22.11.2013 07:01
    Ja ne slušam narodnu muziku, ali upravo onaj ko poredi Tomu Zdravkovića sa nekima ovde navedenim je neobrazovana seljačina nad seljačinama.

    @Rekontraš:

    Sa svime se slažem osim sa poslednjom rečenicom. SVAKO se pita. Svako ima pravo na mišljenje.
  • Tratincica

    22.11.2013 06:46
    BRAVO!!!!
    Zašto hejtujete ovu vest? Ako možemo da imamo Šekspirovu i Balzakovu, zašto ne bismo imali i Tominu?! Bio je umetnik, nebitno koja je muzika u pitanju... Ne postoji osoba u Srbiji koja ne zna bar jednu Tominu pesmu, bez obzira koji muzički pravac preferira.
  • paolo

    22.11.2013 05:58
    ...
    Seljana...
    Kasaba, bez izgleda da pobegnemo od nje.
  • MS

    22.11.2013 05:55
    Odlicno
    I Silvana Armenulic treba da dobije ulicu.
  • JustinaNS

    22.11.2013 04:27
    Ispravite me ako grešim
    Da li u našem gradu, negdašnjoj 'Srpskoj Atini' postoje ulice grčkih filozofa: Aristotela, Platona (ne mešati s Ulicom vladike Platona), Sokrata? Imaju li ulice veliki grčki pisci tragedija: Eshil, Sofokle, Euripid? Na kraju, ZAŠTO nema ulicu jedan od najumnijih - Leonardo da Vinči?! A tek ZAŠTO nema ULICE TAMBURICA?!?
  • Zoran Radosavljevic- pesnik

    22.11.2013 03:02
    Pravedno.
    Toma Dado Zdravkovic nikada nije postavljao pitanje emotivne cene za prosutu krv za svakom svojom prezivljenom numerom koju nam je dao, da pronalazimo i smirimo sebe. Necemo ni mi, kad je Zahvalnost u pitanju. Pravedno.
  • Nema sta

    22.11.2013 02:17
    DOTAKLI SMO DNO ZIVOTA
    Da je Novi Sad na nivou KAFANE. Gde ne znas, ko sve pije i krka, ali znamo ko placa ceh. Sta je sa Novosadjanima koji su nesto i radili, stvarali da ovaj grad bude to sto jeste? Sta je sa Ignac Hajlom, prvim gradonacelnikom, sudijom Novog Sada, od 1748-1752? Rudolf Bruci? dr. Vilim Vilt (izgradio Jodnu banju) - Adolf Dajc, graditelj Sinagoge - Sava Ipic, slikar / da se vrati ime Kambera...E moj Novi Sade, sta ti DRUGI rade...
  • 22.11.2013 00:49
    Stvarno ovde ima takvih kretena-porede jednog Tomu Zdravkovica sa Ekremom Jevricem ili Darom Bubamarom i slicnom ekipom...

    A s druge strane sta je to seljacko u Tomi Zdravkovicu-Toma je bio i ostao legenda-umetnik i boem...faca kakve vise nema...nema coveka u ovom gradu i u celoj zemlji, a mogu slobodno da kazem i u celoj bivsoj Jugi koji ne zna bar jednu Tominu pesmu...a da ne kazem da je nije zapevao...

    Jako me nerviraju dvolicni ljudi-mogu da potpisem da svi ovde koji pljuju po Tomi Zdravkovicu su bili zagovornici da jedna ulica dobije naziv Janike Balaza, ili bi podrzali da ulicu dobije Saban Bajramovic!
  • Deda

    22.11.2013 00:46
    Toma
    Vi nemate pojma koliko ljudi voli pokojnog Tomu Zdravkovica i niste upuceni da je to ime mnogo poznatije u cijeloj Jugoslaviji(bivsoj)pa i svijetu nego ti balavci koji vec imaju oznaceno ime na pojedinim ulicama NS pa i Beograda...
  • Boki NS

    21.11.2013 23:52
    Da.

    Koliko su Adice prikladno mesto, o tome se može diskutovati...

    Čovek je divno i toliko emotivno i uverljivo iznosio pesme i ima smisla da neka ulica nosi njegovo ime.

    Na žalost, toma ni u pismu nema naslednika, po kvalitetu ili blizini izvedbe, ni u naznakama ne postoji čak ni interesovanje produkcija i medija za takvim umetnikom.

    Istim imenom "pevač narodne muzike", se danas krsti neopevana "fukara", ljudi koji nisu prvo elementarno pismeni, a posle sve ostalo vezano i za ponašanje i izgled...

    Lepo je da NS dobije ulicu po njegovom imenu, pogotovo što stihovi iz pesama koje on peva toliko verno opisuju većinsku manjinu u Srbiji...
  • Onako sa strane gledano....

    21.11.2013 22:27
    Imali smo bar dvadeset sportista koji su pre zasluzili ulicu od ovog kafanskog pevaca ciji je opis diskutabilan po svim parametrima.
    A da ne govorim o slikarima, pesnicima, knjizevnicima, primenjenim umetnicima... nezgodno je sto ova DDD generacija nema pojma sta je u nasem gradu vredelo.
    Skroz je bezveze da nemamo ulice Mice Uzelca, Milana Kerca, Olivere Markovic.... a ovamo otvaramo mogucnost da neko kasnije protura Brunclikovu ili Oliveru Vuco.... Jos nam samo fali Cecin bulevar koji se ukrsta sa Jecinim sokakom....
  • Avesom

    21.11.2013 22:14
    Rudolf Bruci (svaka mu cast) bas i nije bio skroz Novosadjanin. Da se razumemo meni to nije kriterijum... Bozidara Kovaceka?
    Predsednik Matice srpske. profesor, jedan od osnivaca Akademije umetnosti, dekan... (Novosadjanin od svoje 5-6 godine), gospodin covek.
  • Dejan

    21.11.2013 22:03
    Stidite se
    Komentatori koji muziku Tome Zdravkovića smatraju seljačkom treba da se samozapale na sred trga. Odmah posle njih isto to treba da urade oni koji Tomu Zdravkovića porede sa Darom Bubamarom. A na kraju isti tretman treba da priušte sebi oni koji smatraju da ulice u Novom Sadu treba da nose isključivo imena Novosađana. Jedan od prethodnih komentatora je vrlo lepo nabrojao imena velikana koji nisu Novosađani, a ipak imaju ulice u ovom gradu, pa moram i ja da se zapitam zašto to oni nisu zaslužili da neka ulica u ovom gradu nosi ime po njima.
  • :)

    21.11.2013 21:57
    Можда је боље да улица Лазе Телечког промени назив улицу Томе Здравковића више јој приличи...
  • Pera

    21.11.2013 21:33
    predlog
    Stevana Momcilovica da promeni ime u ulica Dare Bubamare :)
  • Žana

    21.11.2013 21:30
    @Ja
    Može Vida Pavlović! Bravo na predlogu. A Boža Nikolić?
  • Marko

    21.11.2013 21:24
    Boze me sacuvaj.....
    Zasto onda ne bi imali i ulicu koja se zove: James Alan Hetfield npr. (pevac metalike, za neupucene) Sta fali....
  • Dacke

    21.11.2013 21:01
    Budalastina!!!
    Budalastina!!!Seljacenje i dodatno poseljacenje useljacenog seljackog Novog Sada!!!
  • 21.11.2013 20:20
    Rudolf Bruči
    Valjda će se u tom delu naći mesto i za Rudolfa Bručija. Znam da nije bio " narodnjak ", ali je bio umetnik, kompozitor, novosađanin...
  • 21.11.2013 20:20
    A junaka nase mladosti?
    Teks Vilera
    Zagora
    Mandraka
    Princ Valijanta

    i obaveZno:

    Bulevar Korta Maltezea
  • -

    21.11.2013 19:58
    -
    e onda jedna i za balasevica
  • Avesom

    21.11.2013 19:56
    Adice, pa OK.
  • 21.11.2013 19:28
    Imagine
    Obzirom da će to biti jedna posebna kulturna celina sa posebnim zadovoljstvom predlažem da se tom prostoru da na značaju određivanjem posebnog koeficijenta za porez u prvoj zoni, a od umetnika iz Parking servisa očekujem da oslikaju ulicu i stave table sa adekvatnom zonom. Da se samo ne zaborave Lepa Brena i Dara Bubamara, što bi moglo da se obeleži odmah (pa i drug je imao ulice za života).
  • Simo

    21.11.2013 19:03
    Ma kakav bolan Tomo !!!
    Oćemo ulcu Miloša Bojanića, ili Bore Drljače, Baje malog Knindže, Žare i Gocija, Delija sa Manjače!!
    Kakav bolan Tomo, snjim su izumrli i ti koji su ga slušali...
  • Rekontrash

    21.11.2013 19:01
    @ulica T.Z.
    ""ali on nema nikakve veze sa Novim Sadom"...???

    Po toj logici,nadjite vezu sa N.S. i ljudima cije ime nose ulice:
    Balzakova,Sekspirova,Gagarinova,Micurinova,
    N.Tesle,M.Gorkog,A,Cesarca,Tolstojeva,Brace
    Ribnikar,P.Kocica,Dz.Lenona... i na stotine drugih
    ulica sa imenima velikana .

    E moj Kontrash,ipak poslusaj Tominu pesmu:
    "Dotak'o smo dno zivota...",
    i shvati jedno: ama niko te ne pita ni za bilo sta.
  • ja

    21.11.2013 18:36
    moze
    jel moze bulevar Vide Pavlovic
  • kako

    21.11.2013 18:09
    bi bilo
    sa nekim lokalcem,domacim,ha-
  • dragon

    21.11.2013 17:59
    Hahahahah ... strasno .
    Toliko srpskih naucnika , knjizevnika , svetski poznatih glumaca ....
    Po toj logici moze se zvati ulica Ekrema Jevrica , razlike nema .
  • @Kontrash @Baltazar

    21.11.2013 17:55
    Stvarno
    nemate šta da hejtujete, a?
  • Saki

    21.11.2013 17:52
    A ulica Silvane Armenulić, Staniše Stošića, Save Radusinovića, Tomislava Čolovića, Milana Babića itd.
  • m\n

    21.11.2013 17:38
    Da se ima imalo kreativnosti u gradu preimenovali bi odredjeni pasaz u gradu za prave boeme sa kafanama sa pozitivnim ljudima.
  • Kontrash

    21.11.2013 17:36
    A zbog cega ?
    Nije u redu ! Nemam nista protiv pok. Tome ali on nema nikakve veze sa Novim Sadom, nijedan pevac cak ni poznatiji i popularniji od njega nema ulicu ovde, postojale su druge zasluznije licnosti kojima nije dodeljena ulica u NS nego je bilo predloga za neko od okolnih mesta (kao npr. za velikana SNP-a pok. Stevana Salajica).Setim ose kako se zavrsilo ono si..vanje sa ulicom Dzona Lenona umesto Blagoja Parovica. Polako molim !
  • Gordana

    21.11.2013 17:05
    Bravo
    Toma Zdravković! Pa bravo!
  • Baltazar

    21.11.2013 16:57
    Šabani zavladali
    "Narodnjaci, u svim strukturama..."
  • Nikola

    21.11.2013 16:50
    I u Nisu :D
    Kada bi moglo i u nisu jedna ulica Tome Zdravkovica bilo bi lepo :D

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna